2012年2月9日 星期四

錯誤的觀念

好多人以為,係"我"管理"我"的身體,又或者是,"我"就係身體既統治者,我想佢點就點.........

呢個觀念十分錯誤,我地既身體,每個器官,每個細胞都有自己的運作,出左事,佢地仲會自己作出調整,互相幫忙,自我修復。 所以,我地其實係身體既 assistant,要輔助佢,配合佢,先可以有健康既身體。
...

舉個例,當一個人貧血,身體製血既系統就會作出一個對應措施和程序,去供應比各器官去運作,咁多器官要,又唔夠,咁點算? 咪唯有趕快 d,係咁加快去造啦。 試諗下,一間工廠,又無請額外既"工人"幫,又要快,咁出"貨"又點會好,梗係"次貨"啦,全身既"血"都係次貨,甚至"壞貨",各器官要用呢 d 咁既血黎運作,大家都可以想像身體會係點。 我地可唔可以干預? 肝同腎緊要 d,就比 d 靚血佢地,其他既少 d 都無所謂..........? 所以,我地既配合,就係要補充番鐵,同埋要找尋根源點解會搞成咁先係治標治本既方法。

所以,大家唔好再誤信一 d 廣告既字眼,好多賣廣告既人,甚至係賣產品既人,都只會挑出某一個成份既優點去話比大家知,又或者,避免去提出注意點,因為,會影響銷售,而當然,有 d 知識佢地自己都唔知。

大家覺得果樣食物有乜好,就天天食,唔好既地方,就只會自欺欺人咁唔理,但係,身體係唔會,好似你咁諗,只吸收您認為好既果一面,幫晒您手,直接將唔好既排出體外。 又或者,您唔理點樣食法先係正確,只係以您自己"以為"最好既食法去食,身體,就會幫您手作出協調,傷胃既,佢會幫您先加強胃部黏膜,防止個胃萎縮.....

人體,複雜得一般人只會略懂皮毛,總不能個個去讀書,去研究,那麼,我們就簡單點相信現今的食物金字塔,維持身體所需既各種營養,過午少食,做個身體的好幫手罷:







沒有留言:

張貼留言