2012年2月9日 星期四

養生 - 要留意自己身體的反應

現在我們可以看到很多怎樣去養生,但係,我自己實際經驗要跟大家分享,無論是那一種,其實,都要看自己的身體狀況。 簡單如食素,這個範圍那麼大,現在又有那麼多說,食素的好處,應該唔會錯啦,right?

我試過連續3天,跟住,我見到自己嚇死,成個人好似枯萎左咁,面又黃晒。 咁,我就停左,一直都無理,今日又多口問問中醫啦........佢話,我係唔可以食素,因為我血氣太差,再加上,我個肝太弱,食素,我個肝會分解唔切.......
所以,切記,無論是甚麼,並不是只得一方面,兩方面,亦無絕對。 尤其是很多廣告只表露好的一面,而很多試驗也不夠全面性。



沒有留言:

張貼留言